Napadi, tučnjava, prijetnje silovanjem i prebijanjem, bušenje guma…samo je dio prošlogodišnjeg taksi scenarija u Zračnoj luci Resnik. Sve zajedno događalo se pod palicom Silvija Kneževića, koji je jučer s nekoliko svojih pristaša među taksistima primljen kod dogradonačelnika Grgice Benutića, a samo dan poslije nakon što se jedan od taksista, Mate Galić, vezao lancima ispred Gradske uprave.
“Ako ne napišete još jedan članak nećete zaokružiti priču,” rekao mi je u telefonskom razgovoru Galić, nudeći informacije o cijeloj toj zamršenoj priči vezanoj za taksi podzemlje u Zračnoj luci Kaštela.
Je li primjeren naziv taksi podzemlje?
Iako je riječ “taksi podzemlje” vrlo teška, jer u pitanju bi trebali biti samo taksisti, u ovom slučaju, riječ je o klanu koji vodi Silvijo Knežević, čovjek koji tvrdi kako su ga izabrali za neformalnog vođu i koji traži da se problem riješi, jer je nakupio kaznene prijave, kako je rekao dogradonačelniku Benutiću, zbog taksista u zračnoj luci.
Očito Knežević ima kratko pamćenje, te je izbrisao iz sjećanja 2010. godinu, o kojoj je pisao Index pod naslovom “Izudarao službenicu jer mu nije htjela vratiti papire za kredit.” Dogradonačelniku Benutiću zaboravio je također reći i za snimku na kojoj prijeti kako će silovati i žene i djecu i one koji ga neće slušati. A slušati ga “trebaju”, jer se samoproglašeni šef taksista treba pitati tko će, kada i koliko voziti. U protivnom slijede batine. Pri tome, kao prošlo ljeto, nije bitno što putnici vrište i bježe po parkingu.
VEZANO:
- EKSLUZIVNO Cronika donosi treći dio istine o taxi podzemlju Zračne luke Split
- https://cronika.hr/2020/01/ekskluzivno-cronika-hr-donosi-istinu-o-taxi-podzemlju-zracne-luke-split/
Predstoji “mršavo” ljeto
Ovo ljeto posljedice koronavirusa osjete se posebice u turizmu, pa tako i broju putnika u Zračnoj luci. Naime, trenutno je malo zrakoplova koji slijeći i uzlijeću s kaštelanske piste, a i broj putnika u zrakoplovu je ograničen. No, potreba za zaradom, koje nije bilo proteklih mjeseci velika je kod svih. Silvijeva ekipa već radi, ali se očito i priprema za dolazak “neposlušnih” taksista koji, za razliku od Kneževića i njegove ekipe na jednu licencu voze po jedan taksi.
Priprema je počela Galićevim pozivom da napravim intervju s njim, a u kojem bi, prema zabilješkama koje mi je poslao, trebala “ispjevati hvalospjeve” samoprozvanom šefu. Logika ipak nalaže da predstavnici Grada Kaštela i Zračne luke sjednu za isti stol i riješe problem taksista, kao što su to učinili splitski i dubrovački gradonačelnici.
Čekamo li da se dogodi još jedan Filip Zavadlav?
Zatvaranjem očiju, ušiju i šutnjom problem se neće riješiti sam, a na kraju bi se mogli pitati tko je kriv jer se dogodio još jedan Filip Zavadlav. Naime, ukoliko se problem ne riješi pravedno, onako kako i treba, neki će i dalje misliti kako je ovaj prelijepi hrvatski kutak zapravo Sicilija, a oni članovi Cosa nostre koji uživaju sijući strah.
Veliko je pitanje kako to da je upravo dogradonačelnik Kaštela, znajući sve probleme, kao i glavnog krivca za probleme među taksistima, u svom pretrpanom rasporedu pronašao vrijeme da problem rješava upravo s onima koji ga prave.
Pitanja je, zapravo tu puno, a jedno od njih je i zašto i s kojim ciljem se prati autoricu teksta.