Još u 19. stoljeću igra bingo se koristila za učenje abecede, učenje tablice množenja, te prepoznavanje životinja.
U osnovnim i srednjim školama jedan od najzahtjevnijih predmeta svakako je matematika. Gotovo 80 posto učenika uzima instrukcije upravo iz tog predmeta. A da takvu nastavu djeca brže i lakše usvajaju kroz igru, dokaz je nastavno-odgojni sustav nekih europskih zemalja, posebice skandinavskih.
I dok je primjerice u Hrvatskoj, Bingo sinonim za lutrijsku igru na sreću, on je u Njemačkoj i drugim europskim zemljama korisna nastavna metoda u školama.
Igra bingo se, već tijekom 19. stoljeća, koristila kao sredstvo za podučavanje djece abecedi, za prepoznavanje životinja, te učenje tablice množenja.
Današnji nastavnici i dalje koriste bingo kao način da nauče matematiku na svim razinama, od osnovnih koncepata do matematičkih jednadžbi.
Pokazalo se da su djeca sposobnija usvajati i razvijati matematičke koncepte ako su oni zabavni, a igre su izvrstan motivator djeci za sudjelovanje u nastavi.
Bingo matematičke igre kao dio redovnih planova nastave
Učenici sa zadovoljstvom rješavaju matematički problem ako je on postavljen u obliku igre. Takve su igre postale toliko popularne, kao nastavna pomagala da neki nastavnici pokušavaju uključiti bingo matematičke igre kao dio svojih redovnih planova nastave.
Igra se kao običan bingo, samo što su na karticama koje izvlači voditelj matematički zadaci koje treba riješiti. Ako je rezultat broj koji učenik ima na svojem listiću, zaokružuje ga. Pobjednik je onaj tko ima sve zaokružene brojeve u jednom retku, stupcu ili dijagonali.
Matematički problemi mogu se prilagoditi za različite razrede i matematičke sklonosti, a postoji i velik broj različitih varijacija.




