Kaštela i Trogir već 30-tak godina muku muče s voznim redom autobusne linije poznate kao 37-ma koja je razvučena na svakih 20 minuta. Kako je sve više turista, a i stanovništva u ovom dijelu Splitsko-dalmatinske županije, konačno je došlo vrijeme i za promjene. Ostaje pitanje hoće li konačno odgovorni uvesti reda i u cjenike prijevoza taksijem.
Generacije Kaštelana putovale su u školu čekajući 37-mu koja je nerijetko iz Trogira dolazila toliko puna da bi vozač samo prošao pored kaštelanskih autobusnih stajališta. Bilo je tu raznih situacija u kojima su putnici poput sardina doslovno visili jednu na drugom, pa čak se vozili stisnuti vratima autobusa.
Iako se stanovništvo u 7 Kaštela spojenih u jedan grad povećavalo doseljavanjem, najčešće, Splićanima prometna povezanost između Kaštela i Splita ili Kaštela i Trogira ostala je na niskim granama. Stanovnici Kaštela su tako između rijetkih autobusa i preskupih taksija najčešće birali vožnju automobilima.
No, činjenica je da, iako je sve više onih koji posjeduju automobile, postoje i oni koji iz raznoraznih razloga ne voze. Upravo stoga, vrijeme je da se i prometna povezanost Kaštela s okolnim gradovima konačno riješi.
Kako su mediji upozorili na problem s autobusima koji je s turističkom sezonom kulminirao, oglasio se i Grad Kaštela.
“Upoznati smo s navedenim problemom od strane građana i medija te smo odmah po saznanju kontaktirali predsjednika Uprave Promet d.o.o. Split kako bi iznašli adekvatno rješenje. Nakon konzultacija predsjednika Uprave i stručnih službi unutar Prometa obaviješteni smo kako će se, početkom sljedećeg tjedna uvesti dodatne linije broja 37 kako bi se svim korisnicima, građanima i turistima omogućila što bolja usluga. Prometu predstoji tehnička organizacija voznog reda, a kad isti bude definiran biti ćemo obaviješteni,” poručili su iz Grada Kaštela koji će ovu godinu za usluge javnog prijevoza Prometu isplatiti 900 tisuća eura.
Koliko će dodatnih autobusnih linija dobiti Kaštelani tek ćemo vidjeti, no bilo bi dobro kada bi se odgovorni sjetili i ograničiti tarife taksistima kako bi se stanovnici Kaštela mogli koristiti i njihovom uslugom. Naime, u Zagrebu, Osijeku, Vinkovcima, pa i nekim drugim gradovima vožnja taksija je povoljna i dostupna svima zbog ograničenih taksi tarifa.