Koliko turisti (a naročito britanski) znaju “pretjerati” vrlo dobro znaju i Hrvati
Gradske vlasti u Amsterdamu pokrenule su kampanju protiv tzv. “neurednog turizma” u nastojanju da utječu na Britance u dobi od 18 do 35 godina. Iz Gradskih vlasti im je stigla poruka da bi se trebali “kloniti” glavnog grada ako samo žele “podivljati”.
Kampanja je dio paketa mjera koje su iznijeli gradonačelnik i vijećnici, a koje je u prosincu usvojilo gradsko vijeće u punom sastavu.
Kampanja će u početku ciljati ljude u Velikoj Britaniji koji koriste pojmove za pretraživanje, kao što su “momačka večer u Amsterdamu”, “jeftini hotel u Amsterdamu” i “turneja po barovima Amsterdama”.
Cilj je da internet pretraživači tada serviraju reklame koje imaju za cilj otjerati potencijalno problematične turiste.
“Sljedeće godine kampanja će se dalje razvijati i također će biti usmjerena na potencijalne posjetitelje koji izazivaju smetnje iz Nizozemske i drugih zemalja EU“, priopćeno je iz gradske uprave.
Oni turisti koji ipak posjete grad dobit će više uputa kako se pravilno ponašati u glavnom gradu. Preko društvenih mreža i na znakovima upozorenja će im biti priopćeno da je “zabranjeno mokriti u javnosti, biti pijan i izazivati nered, zagađivati buku i kupovati drogu od uličnih dilera”, priopćili su iz grada.
Od hotela će se također tražiti da koriste video ekrane u svojim predvorjima kako bi nametnuli poruke.