Cilj sporazuma je razvoj kontinentalne turističke ponude, a hoće li se novci pametno uložiti, vrijeme će pokazati
Danas je u Ravnoj Gori potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog brenda regije “Gorski kotar“. Sporazum su potpisali ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli iz Ministarstva turizma, direktor Kristjan Staničić iz Hrvatske turističke zajednice, direktorica Irena Peršić Živadinov iz Turističke zajednice Primorsko-goranske županije te predstavnici općina, odnosno gradova i turističkih zajednica Brod Moravice, Čabar, Delnice, Fužine, Lokve, Mrkopalj, Ravna Gora, Skrad i Vrbovsko. Uz navedene, potpisivanju Sporazuma o suradnji sudjelovao je i župan Primorsko-goranske županije, Zlatko Komadina.
Prilikom potpisivanja sporazuma ministar Cappelli je istaknuo važnost ovog sporazuma za razvoj čitavog Gorskog kotara: “Naša Vlada je kroz Zakon o brdsko-planinskim područjima osigurala u iduće tri godine gotovo 117 milijuna kuna za različite projekte, uvedena je oznaka “Hrvatski gorski proizvod” i provode se brojne druge mjere za demografsku obnovu, gospodarski rast i održivi razvitak.”
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić, naglasio je kako se ovaj projekt uklapa u strateški cilj razvoja kontinentalne turističke ponude, te izjavio kako “udruživanje i povezivanje devet jedinica lokalne samouprave za Gorski kotar znači novu dimenziju u razvoju promocije i tržišnom pozicioniranju ovog područja kao poželjne i atraktivne turističke destinacije. “
Ponavljamo, cilj navedenog sporazuma je, uz razvoj kontinentalne turističke ponude, uspostava zajedničke suradnje vezane uz kreiranje, razvoj i promociju turističkog brenda koja obuhvaća aktivnosti izrade strateških dokumenata namijenjenih razvoju i promociji turizma regije Gorski kotar u razdoblju od 2019. do 2025. godine, a na temelju kojih će se objediniti i usuglasiti razvojne i marketinške aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i jedinica lokalne samouprave.
Nadamo se da će turistička zajednica Gorskog kotara ove novce uložiti u ažuriranje svoje službenu web stranicu, koja je sve osim ažurna.
Tako turiste koji se odluče na englesku verziju službene stranice TZ Gorskog kotara klikom na rubriku Hotels ne dočeka ništa
No, bez panike, oni koji se odluče za rubriku do rubrike Hotels koja glasi Accomodation and food, ili, po našem, Smještaj i hrana, mogu pronaći par hotela.
Inače, bistro “Vizjak” ne postoji već par godina.
Posljednji spomen bistroa “Vizjak” smo pronašli na web stranici Crnog Jajeta iz 2012. godine, gdje su imali akciju na smještaj u ranije spomenutom bistrou. Nazvali smo broj gospodina koji se vodio kao vlasnik bistroa, no, kako nam je ljubazna automat gospođa s druge strane rekla, “Birali ste broj koji se više ne koristi.” Naravno, budući da bistroa nema, nema niti web stranice, no uz pomoć jedne druge domišljate web stranice uspjeli smo doći do posljednje promjene na web stranici koja je bila… 11. siječnja 2014. godine.
Pretpostavljamo da potraga za investitorima nije prošla najbolje.
Ipak, igrom okolnosti, Vizjak se nekako uspio pronaći u brošuri TZ Gorskog kotara iz 2017. godine kao mjesto gdje se možete otići sanjkati. Naravno, ponuđeni broj se ne koristi.
Vratimo se mi na prosječnog turista koji surfa stranicama Gorskog kotara u nadi da bi mogao pronaći smještaj za sebe, i, pretpostavljamo svoju obitelj.
Kad smo ušli u rubriku Apartments izlistalo nam je nekoliko mjesta, a prvi od ponuđenih je bio Brod Moravice.
Kad uđete u Brod Moravice prikaže vam samo jedan apartman, što je nama koji smo iz Dalmacije jako čudno.
Nema veze, ipak želimo negdje odspavati u Brodu Moravice, pa smo odlučili provjeriti web stranicu Apartmana Johana.
Iznenađenje. Još jedna web stranica koja ne radi.
Sad se već moglo pretpostaviti da se i taj apartman zatvorio, no ipak smo htjeli biti 100% sigurni pa smo nazvali ponuđeni broj.
I ljubazna vlasnica nam se javila i potvrdila da još uvijek rade. Eto, barem neke dobre vijesti. Ipak, činilo nam se čudno kako je samo jedan apartman na listi, pa smo bacili oko na službenu stranicu Broda Moravice.
Oni na listi imaju šest apartmana. Okej, nisu ni oni baš ažurni što se apartmana ljubazne gospođe Jakovac tiče, ali svejedno imaju 6 puta više apartmana od stranice Gorskog kotara.
Valja još samo napomenuti kako goste službene stranice Gorskog kotara dočeka problem s Google mapsom i ništavilo kad se odabere rubrika Mediji.
Nadamo se da ćemo do ljeta vidjeti novu, ili barem, ažurniju stranicu, a Gorski kotar, koji je uistinu predivan, pun turista.