O Hrvatskoj će se snimiti tri jednominutna videa koji će prikazati Lijepu našu u najboljem svjetlu
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je u četvrtak da je uspostavila suradnju s jednom od najvećih svjetskih medijskih kuća, BBC-jem, a koja uz ostalo uključuje produkciju tri jednominutna videa koji će prikazati Hrvatsku kao privlačno cjelogodišnjo odredište te aktivnosti oglašavanja na online BBC platformama.
U priopćenju su naveli sljedeće:
Suradnja uključuje kompletnu produkciju tri videa u trajanju od 60 sekundi koji će prikazati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju, produkciju tri popratna članka uz teme videa za BBC platforme, ali i aktivnosti oglašavanja na svim online BBC platformama u razdoblju od svibnja do rujna na 12 ključnih emitivnih tržišta.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je suradnja HTZ-a i BBC-a jedan od odličnih primjera zajedničkog djelovanja i kooperacije s inozemnim subjektima na promociji hrvatskog turizma.
Izuzetno smo ponosni što je jedna tako velika medijska grupacija, koja ostvaruje doseg od 454 milijuna kućanstava diljem svijeta prepoznala značaj i potencijal Hrvatske kao turističke destinacije. Siguran sam kako će sav snimljeni materijal, kao i ostale pripremljene aktivnosti, značajno doprinijeti vidljivosti naše zemlje, a samim time i postizanju još boljih turističkih rezultata u ovoj godini.
BBC-jeva ekipa posjetila veće gradove u Hrvatskoj
Iz HTZ-a ističu i da je snimateljska ekipa BBC-a tijekom boravka u Hrvatskoj obišla Osijek, Zadar, Split, Dubrovnik, Klis, NP Paklenica i ostale destinacije gdje su snimali eno-gastronomske teme, kulturno-povijesnu baštinu, ponudu aktivnog turizma te ostale zanimljivosti i turistički atraktivne lokalitete s naglaskom i na lokacije snimanja svjetski popularne serije “Igra prijestolja“.
Izvor: HINA
Naslovna foto: Unsplash