Pedofilija je postala izražena u komentarima videa u kojima se pojavljuju djeca
Nestlé i Epic Games (kompanija koja stoji iza popularne video igre Fortnite) samo su jedni od imena velikih brendova koji od srijede bojkotiraju YouTube zbog pojave pedofilije na videima u kojima se ranije spomenuti brendovi oglašavaju.
Pedofili se pojavljuju u komentarima videa djece koja inače ne krše nikakva pravila, već su bezazlene stvari poput gimnastike, igranje Twistera ili rastezanja. Komentari su izrazito sugestivni, pa tako komentatori napišu točnu minutu kad se nešto može vidjeti – poput stražnjice ili golih nogu. Uz ove komentare, hvale curice, pitaju nose li donje rublje ili samo uz pomoć emojia pokažu što bi im radili.
Za ovo se sve doznalo kada je YouTuber MattsWhatItIs, pravog imena Matt Watson, na YouTube objavio video u kojem stranicu okrivljuje za “olakšavanje seksualne eksploatacije” djece. Watson je također naveo kako predloženi videi pedofile upućuju ka sličnim videima, čime im je sve još lakše. Video je objavljen prošlu nedjelju, a trenutno broji 2.5 milijuna pregleda.

Chi Hea Cho, glasnogovornica Googlea, koji je vlasnik YouTubea, navodi kako su sporne korisničke suspendirali, ali…
…ovakav problem teško mogu riješiti. Ništa ne sprječava pedofile da jednostavno otvore novi račun i nastave s komentarima. Jedna od solucija je suspendiranje preko IP adrese, no i to se lako zaobiđe. Ostaje nam vidjeti koje će mjere poduzeti i hoće li još oglašivača prekinuti suradnju s YouTubeom.