Facebook je planirao putem svoje aplikacije pratiti korisnike i dopustiti oglašivačima da ciljano stavljaju ‘političke’ oglase
Uz ‘političke’ oglase, oglašivačima se planiralo dati ispis korisnika koji trenutno nisu u vezi kako bi im ciljano mogli stavljati oglase za “dating” stranice. Ovo je sve otkriveno u tajnim e-mailovima koji su objavljeni na Githubu.
Marne Lynn Levine, tadašnja potpredsjednica Facebookovog sektora za privatnost, u mailu iz 2012. godine otkrila je planove za zloupotrebu korisničkih podataka.
izmijenili smo pravila kako bismo oglašivačima omogućili ciljanje korisnika koji nisu naznačili da su “u braku” ili “u vezi” (umjesto da dopuštaju samo ciljanje ‘singl’ korisnika).
Uz ‘dating’ stranice, Levine je imala i druge kandidate za oglašavanje.
Ova sposobnost ciljanja trenutačno je dostupna samo za ‘DATING’ STRANICE, ali tim ZADUŽEN ZA oglase radi na tome da ga proširi U druge SFERE (poput političkih) i učini dostupnim putem samoposluživanja
Dokumenti također pokazuju kako je Facebook planirao koristiti svoju aplikaciju kako bi dobili informacije o konkurenciji. Prema Levineovim e-mailovima, tim iz sektora za rast je planirao upotrijebiti aplikaciju kako bi otkrio koriste li korisnici konkurentske aplikacije umjesto Googleove Trgovine play za kupnju i preuzimanje aplikacija.
Levine trenutno radi kao šef odjela na Instagramu koji je isto pod vlasništvom Facebooka.