Gradsko oko bi trebalo postati glavni kanal koji će građani koristiti za prijavu komunalnih, prometnih i infrastrukturnih problema
Danas je u Gradu Splitu predstavljena aplikaciju, koju koristi već deset gradova u Hrvatskoj, a putem koje bi građani prijavili komunalne, prometne i infrastrukturne probleme, ali i u roku od tjedan dana mogli vidjeti status svog predmeta.
Aplikaciju je razvila riječka tvrtka Ri-Ing net d.o.o., a Grad je za dvije godine korištenja platio 120 tisuća kuna.
Navedenu aplikaciju možete preuzeti na Google Play dućanu za Androide ili na AppStoreu za Apple uređaje. Nakon preuzimanje aplikacije očekuje vas registracija u sustavu, a svakako trebate ostaviti podatke na koje možete primati povratne informacije.
Kako stoji na stranicama Grada Splita, za aplikaciju će biti zadužena dva komunalna redara koji će zaprimati i obrađivati prijave, a svaki prijavitelj će o statusu svog upita biti obaviješten preko poruka. Nužna je zato registracija svakog građanina i nema anonimnih prijava.
Građani koji se ne žele ili ne znaju služiti aplikacijom, probleme će moći prijatiti i putem web stranice http://www.split.oko.hr/ ili preko maila split@oko.hr.
Ovo je svakako tehnološki napredak, koji bi mogao skratiti postupke prijave, ali i omogućiti građanima uvid u stanje njihovog problema, bez sati telefoniranja nadležnim službama.