Društvena mreža u kineskom vlasništvu uskoro bi mogla prestići popularnost Twittera i Snapchata zajedno.

TikTok je na putu da ove godine prestigne globalnu ljestvicu oglašavanja Twittera i Snapchata zajedno, te da se u roku od dvije godine izjednači s moćnim YouTubeom, budući da ga tinejdžeri i mladi koji postavljaju svoja videa čine najpopularnijom društvenom mrežom u ovom trenutku. Zbog svega toga Facebook je zabrinut.

Predviđa se da će platforma za razmjenu videa u kineskom vlasništvu sustići YouTube do 2024. godine, kada se ocjenjuje kako će obje dobiti 23,6 milijardi dolara (18,2 milijarde funti) prihoda od reklama, unatoč tome što je TikTok na globalnoj razini lansiran 12 godina nakon njegovog rivala u vlasništvu Googlea.

Prošle godine TikTok je prestigao prihode od reklama Snapchata, prethodno digitalnog okupljališta za tinejdžere i dvadesetogodišnjake, a do kraja ove godine nadmašit će i Twitter.

Korisnička baza TikToka eksplodirala je u posljednjih nekoliko godina, a količina vremena koje korisnici provode na aplikaciji je nevjerojatna,” kaže Debra Aho Williamson, glavna analitičarka u Insider Intelligenceu, koja je sastavila prognozu potrošnje na oglase. “Pomaknula se daleko dalje od svojih korijena te danas stvara trendove i njeguje duboke veze s kreatorima koji održavaju angažiranost korisnika, videozapis za videozapisom,” rekla je Wiliamson.

TikTok je 2021. godine, četiri godine nakon globalnog lansiranja, dobio svog milijarditog korisnika, za upola manje vremena od Facebooka, YouTubea ili Instagrama i tri godine brže od WhatsAppa. Analitičari na data.ai-u predviđaju kako će TikTok ove godine dostići 1,5 milijardi mjesečno aktivnih korisnika, u najvećem broju onih od 18 do 25 godina, za koje se Meta bori da ostanu na Instagramu.