Hrvatska je iznimno blizu brojkama iz rekorde 2019. godine

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je tijekom uskršnjih blagdana, odnosno u razdoblju od petka, 15. travnja do ponedjeljka, 18. travnja 2022. godine ostvareno oko 135.000 dolazaka i čak 493.000 noćenja.

U usporedbi s prošlom godinom ova počela vanserijski

Od toga su domaći turisti ostvarili više od 31.000 dolazaka i više od 80.000 noćenja, dok su strani turisti ostvarili više od 103.000 dolazaka i više od 412.000 noćenja. Usporedbe radi, tijekom produženog uskršnjeg vikenda prošle godine u Hrvatskoj je ostvareno oko 147.000 noćenja.

Osim odličnih rezultata ostvarenih tijekom produženog uskršnjeg vikenda, veseli i podatak kako je tijekom subote u našoj zemlji boravilo oko 145 tisuća turista. To je ujedno dan s najvećim brojem turista na dnevnoj bazi u ovoj godini, a pozitivne trendove očekujemo i u nastavku predsezone, odnosno tijekom svibnja i lipnja“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Istra najposjećenija

Tijekom Uskrsa najviše je turističkih noćenja ostvareno u Istri (oko 188.000 noćenja), na Kvarneru (više od 90.000 noćenja), Splitsko-dalmatinskoj (više od 55.000 noćenja) te Dubrovačko-neretvanskoj županiji (više od 43.000 noćenja), a gledajući prema destinacijama najviše je noćenja ostvareno u Poreču, Rovinju, Dubrovniku, Zagrebu, Splitu, Umagu i Zadru.

Najviše nas vole Nijemci

Gledano prema tržištima, tijekom uskršnjih blagdana najveći broj noćenja ostvarili su gosti iz Njemačke, zatim domaće tržište, te gosti iz Austrije, Slovenije, Italije i Slovačke, a gledano prema vrsti smještaja najviše noćenja ostvareno je u hotelima (više od 210.000 noćenja), objektima u domaćinstvu (više od 112.000 noćenja) i kampovima (više od 99.000 noćenja).

Premašili smo brojku od 3,6 milijuna noćenja od početka godine do sada, čime smo dosegli 120 posto noćenja više nego u istom razdoblju prošle godine, ali i 95 posto noćenja ostvarenih u istom razdoblju 2019. Ovi rezultati potvrda su jačanja prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije dodane vrijednosti što je i naše strateško  opredjeljenje. Turisti Hrvatsku percipiraju kao destinaciju ugodnog i kvalitetnog odmora te smo aktivnosti usmjerili upravo na zadržavanju tog statusa, ali i na razvijanju Hrvatske kao održivo odgovorne destinacije. Unatoč svim izazovima turistički sektor i ove godine pokazuje svoju otpornost i kvalitetu, a hrvatska turistička ponuda svoju konkurentnost što nam je ujedno i dodatni poticaj za ostatak turističke godine“, zaključila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.